Thursday, March 3, 2011

Doa Hatiku...

BISMILLAHIRAHMANIRAHIIM....

Alhamdulillah...
Aku bersyukur kepadaMu ....
Kerna sehingga kini engkau masih memberikan kekuatan kepadaku....

Biarpun ...
Hatiku ini masih ....
merinduinya....
menyayanginya...
mencintainya....

Ya Allah...
Aku masih mencuba untuk meredhai ketentuanMu.....
Walaupun semua itu perit buatku....
Aku sedar akan kekhilafanku sendiri...
yang telah merubah semua ini....

Ya Allah...
Ya Rahman...
Ya Rahim...


Sesungguhnya...
Aku ini masih seorang hambaMu yang sangat lemah....
Hanya satu ku pinta dariMu.....

Engkau lindungilah....
Dia sebaik mungkin.....
Mungkin dia bukan untukku...

Apa yang aku harapkan....
agar dia sentiasa bahagia dengan ketentuanMU....
Hanya dia yang pertama.....
Hanya dia sampai detik ini....
Hanya dia yang satu....


AMIN YAA RABBAL ALAMIN.....




3 comments:

  1. “Jika seseorang yang hadir dalam hidup kamu tapi atas sebab-sebab tertentu dia terpaksa pergi.. jangan terlalu sedih. Terimalah kenyataan, sekurang-kurangnya dia pernah membahagiakan kamu. Masa akan menentukan segala-galanya. Jika dia ditakdirkan bersama kamu, dia akan kembali. Kembali pada kamu.”

    ReplyDelete
  2. "hargailah sesuatu yang memang dah sedia ada menjadi milik kita,apabila semua tu dah pergi...tiada ape lagi yang bermakna kerana sesuatu yang hilang itu jarang untuk muncul lagi"....

    ReplyDelete
  3. k.adah:thankz a lot for ur advised.please take care him for me...=)

    zue:thankz a lot too..I appreciate it...=)

    ReplyDelete