Sunday, October 16, 2011

HARAPANKU pada SI DIA....




awak sepanjang perkenalan kita awak caring sangat dengan saya,sejak dari tu saya terlalu sayangkan awak,saya x nak kehilagan awak... awak tau x saya takot sgt awak tinggalkan saya...cukuplah dulu saya dah buat kesilapan besar..saya x nak ulang balik...saya cube belajar tuk hargai seseorang yang sayangkan kita..Tapi,awak kene faham ea??saya xkn sayangkan awak melebihi rasa sayang saya pada Allah,Rasulullah,my parents and my family okey....Saya pon x nak awak mencintai melebihi cinta awak pada Allah....awak tau saya nak sangat kita same2 jge btas hbgn kite...sy hrp kita sama2 dpt banggakn parents kiter...hopefully kite sme2 dpt dekan..tpi,sy tkot sy x blh...hrp awk dpt support sy yer...Awak sy ikhlas sygkn awk...sy x pnah ade niat nk men2 prasaan awk....yelah maybe awk ssh nk caye sbb kite bru jer knal ..n bru couple 2bln lbh...insyaAllah sy akn jge hbgn kite sbaik mgkin...stu je yg sy mnx kat awk.....dekatilah Dia spnuhnyer..sblm awk mnjadi calon imam saya nnt...he3...(b'angan lbh2 plak saya nih,,,tpi,kalu awk nk tau tulah hakikatnyer)sya slalu b'doa ,spya awk mnjdi Imam sy suatu hri nnt...amin..insyaAllah..n sya slalu doa spya fmly kite b'due m'restui hbgn kiter....insyaAllah.... sy nk sgt jdi teman sejati awk...bile awk dlm ksshn....sy nk sgt jdi p'hibur awk...bile awk sedih...dan yg sy nk sgt...jdi suri diht awk...seperti mner isteri2 Rasulullah SAW prnah lakukan pda baginda.....hu3....cam klakar plak sya ni kn.....


3 comments:

  1. wah3,,da b'rangan na kwen ea cik eyka..huhu..pape hal ak doakn ko :DD hope kli niey plehan ko tpat..aminn..doakn ak skli :')

    ReplyDelete
  2. he3....ade la b'angan ckit... b'angan + doa miera...aq bkn pe...ckup la dulu aq dh wt silap...g pon ko bkn x tau aq...kalu dh syg kt sowg tu..sowg tu jerw...amin..InsyaAllah...ko pon jge ar die sbaik mgkin okey... InsyaAllah kalu de jodoh x ke mner...ea???hu3...

    ReplyDelete